9 Nisan 2013 Salı

MENGEN KONAĞI - KAHVALTI

Geçen haftasonu için arkadaşım günü birlik ziyarete Ankaraya gelecekti, hemide taaa Trabzonlardan. Ben ki doğduğumdan beri Ankara'dayım bir kal geldi bana, nasıl yapsam nasıl gezdirsem diyerekten:) Ama süperto bir gezi oldu kanımca..Size de fikir olsun diye Ankara nasıl gezdirilir paylaşmak istedim..

Şimdi şöyle ki güne kahvaltı için "Mengen Konağı"nda başladık, burası Hurdacılar sitesine yakın bir yerde, biraz uzak ama güzel bi yer. Kahvaltı mekanlarında en çok aradığım özellik samimi bir görüntüsü olması ve yaz için bahçe; burda her ikiside var. Nisan sonunda bahçeyide servis için açacaklarmış, çardaklar ve salıncaklar var bahçede.
 

İç mekan ise tümüyle ahşap dizayn edilmiş.




Mekanda serpme kahvaltı sınırsız semaver çayı ile servis ediliyor ve 15 TL. Sıcacık bazlama da cabası:)



Tavsiye üzerine karışık peynirli gözleme sipariş ettik nefisti. (8 TL)



Çiğ börek ise tam bir hayal kırıklığı, yanmış yağda kızarmış olması bir yana çiğ börekle hiçbir açıdan ilgisi yoktu. Garsona söylediğimizde pek umursamadı bu durumu, ancak kasadaki beye ilettiğimizde çiğ böreğin ücretini almadı ve çok nazik davrandı. Bu açıdan yüs puan:)



Ve karşınızda öncü insan Kadir Öncü:P Kendisine fotoğrafını paylaşayımmı dedim; 'ni demek' dedi. Bu açıdan en birincisi insan oldu, tam yüs puan ( fırat stayla:P ) Bıyıklar nasıl?:)



Mengen Konağı:
Yakacık Mh. 3585 Cd. Yenimahalle/ANKARA
Tel :  396 87 86
http://www.mengenkonagi.com/

4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Nisan sonu gibi gidersen bahçe keyifini yaşama fırsatın olur:)

      Sil
  2. :) ya ben bişey söylesem mi:)
    Serpme kahvaltı çok zayıf geldi bana. Bahçe ve iç mekan çok güzel görünüyor, kahvaltı etmek için uygun bir yer gibi ama serpme kahvaltıda çok çeşit olur, resimlerde biraz zayıf kalmış gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum, aslında daha çok çeşit olan yerlerde var, geçen sefer paylaşmıştım. Ama bir alaçatı serpme kahvaltısı da bekleme, burası Ankara:)

      Sil