22 Mayıs 2013 Çarşamba

ESTEE LAUDER CILGINLIĞIM SINIRLARI ASTI:)

 

İlk Estee ürünümü öyle net hatırlıyorum ki ablam düğün makyajı için Estee Lauder Double Wear Fondöten almıştı, Allah'ım o ne güzel fondöten olmaktır demiştim. Sonra Estee'nin neyi var neyi yoksa kullandım ve gerçekten çok memnun kaldım. Estee Lauder bir Belçika markası. Geçen hafta kardeşim iş için Belçika'ya gidince, ben de yeni ürünler ekledim tabi makyaj çekmeceme. Oradaki fiyatları free shoptan bile daha uygunmuş. Zaten şuana kadar hiçbir Estee ürününü liste fiyatından almamıştım hepsi free shop'tan alınma idi:)
 
 
 
İlk göz ağrımdan başlayayım:) Esttee Lauder Double Wear Fondöten, bir kere sür tüm gün kalıcılığını korusun. Üstelik nohut tanesi kadar bile sürmüyorsun. Ben "pale almond" kullanıyordum en son, ama "desert beige"i de çok kullanmışlığım vardı. Oldukça açık bir renk ama ben zaten tenimi açık seviyorum, bebek gibi gözüküyor. Fiyatı Türkiye'de 119 TL iken Belçika'dan 70 TL'ye alındı. Bir kutu fondöten 6 ay götürür diyorum ayrıca:)
 
 
Estee Lauder Pure Color Blush Allık ise çok doğal duran bir yapıya sahip. Ve kutusu değişmiş bir kokoş olmuş ki aşık oldum:) Bu ürün şuan Türkiye'de yok henüz gençler heuhe:)

Soldaki eski, sağdaki ise yeni ürün ambalajı
  
Bir de sanırım yapısı da biraz değişmiş saten (satin) özelliği eklenmiş. Sanırım daha hoş bir ürünle karşı karşıyayım. Renk tercihim ise kesinlikle "Pink Kiss". Bir kutu ürün her gün sürmeme rağmen 3 yılda bitti. Fiyatı Türkiye'de 102 TL iken, Brüksel'den 70 TL'ye alındı.
 
 
 
 
 
 Estee Lauder BB Krem ise arkadaşımın memnun kaldığı bir ürün. BB krem aslında kardeşimin ilgi alanı pek çok BB krem deneyip memnun kalmamıştı. Bakalım bu nasıl olacak, bir de La Roche Posay'ın iyi oluğunu duymuştum ama bilemem. La Roche'un başka ürünü kardeşimim cildine iyi gelmedi mesela. Bu tarz tedavi edici ürünlerdeki memnun olma hali kişiden kişiye değişebiliyor. Türkiye'de 100 TL iken Brüksel'de 70 TL.
 
 
 
Estee Lauder Likid Eyeliner'ı ise daha önce Slovenya seyahatimde almıştım. (Slovenya seyahatim için tık tık) Henüz kullanamadım ama umut vaad ediyor. Ancak şu yazımda bahsettiğim Balm eyeliner varken buna Free shop parası bile verilmez annem:)
 
 
 
Epeydir bir kırışıklık karşıtı bir krem istiyordum, Estee Lauder Advance Time Zone aldırsammı diyordum hatta. Bu tarz kremlerin hepsi pahalı, bu kremin de 50 ml'liği  235 TL. Brüksel'de kardeşime 5 ml'lik deneme boyunu hediye etmişler. Süper oldu gayet götürür beni.
 
 
 
Ve yine hediye deneme boyu olan bir ürün; Estee Lauder Advance Night Repair Serum:) Bu ürün 30 ml'liği 175 TL. Hediye olan deneme ürün ise 5 ml'lik. 30 yaşına gelmiş bir insan olarak bu tür ürünleri kullanmam gerek artık. Bir süre deneyip araştırıp kendime bir tane normal boy edineceğim.
 
 
 
Birkaç tane de yine denemek istediğim göz çevresi krem ve birkaç kırışıklık karşıtı krem numunesi de vermişler üç çeşit. Her birinden 2-3'er adet var. Ne elleri açıkmış arkadaş:)
 
 
 
Ve ne zamandır merak ettiğim maskara Dior Show Mascara'ya sonunda kavuştum. Ben sıkı bir Lancome maskara kullanıcısıyım aslında ama o kadar methini duydum ki Dior Show'un sonunda edindim bir tane. Daha hiç denemedim, izlenimlerimi paylaşırım sonra. Türkiye'de 83 TL iken, Free Shopta 60 TL gençler:)
 
 
Bu makyaj ürünü garip bir şey alınca böyle mutluluk hissiyle doluyorsun:) Belçika'ya mı yerleşsem acaba ya Estee için değmez mi?:) Ama asla liste fiyatına almayın marka ürünleri gençler araştırmacı olun birazcık, öperim...:)

Not: Yurt dışından aldığınız ürünler için aldığınız yerden vergi iade formunu doldurarak  ürün alırken ödediğiniz vergileri hava alanında geri alıyorsunuz. Bizim acemiliğimize geldi yapamadık:( Ama siz atlamayın.

9 yorum:

  1. Gerçekten de elleri ne kadar açıkmış. Bizimkiler pek cimri. Gidip bi sürü ürün alıyoruz dandik bir deodorant hediye ediyorlar:)

    Sende baya para baymışsın Gülçinim:)
    Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Tatlım Türkiye fiyatlarına göre nereyse yarı yarıya kardayım. Esktra ürünleri saymıyorum bile. Bir de burda bahsettiğim her ürünü çok uzun süre kullanıyorsun. Bir allık 3 yıl gitti bene ki her gün kullanıyorum düşü. Ama paralar gitti tabi ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ben rabia sanırım senin imkanların var mümkünse bende estee nin fondoteninden istiyorum banada 70 tlye alır mısın istersen face adresimi verebilirim sana

      Sil
    2. Merhabalar,
      Şuan bir yurt dışı planım yok. Olsa dahi internetten böle bir alışveriş sorumluluğunu yüklenmek istemem. Dilerseniz indirimleri takip edebilirsiniz. Bir kere yılbaşı için bir kampanya varken Tekin Acar'dan yurt dışı fiyatının biraz üstüne almıştım. İyi günler

      Sil
  3. Güle güle kullan yavru
    Seni alan adam napsın makyaj malzemene para yetiremeyecek :))
    Sen doğal halinle daha güzelsin bover bu işleri :))

    YanıtlaSil
  4. Yok artık bi allık 3 yıl mı gitti?
    Değer ozaman.

    YanıtlaSil
  5. ooyy güzel ürünler sanırsam :D ama makyaj ürünlerine o kadar yüksek meblağlar ödeyen biri değilim o kadar makyajda yapmam zaten :D arada sıradaa :D ama uygun almışssın gerçekten;) kuzu :*

    YanıtlaSil
  6. Ben her gün makyaj yapan biriyim. Ayrıca yüze sürülen birşey kaliteli olmalı bence. Birde uygun fiyata alınca süperto oldu:)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan.Babam New york'tan anneme Estee Lauder makyaj seti almıştı. Bayılmıştı annem. Gerçekten çok kaliteli ama Türkiye'de çok pahalı.:)

    YanıtlaSil