8 Mayıs 2013 Çarşamba

TESETTÜR KOMBİN VOL1

Kombin postlarını çok seviyorum aslında ama kendi kendimin fotoğrafını çekmekte çok zorlanıyorum. (Alla alla neden acaba:)  Bu nedenle artık yakın çevremde beğendiğim kombinlerinde postunu yapmaya karar verdim. Bizim katta çalışan Feyza'nın tesettür kombinlerini de çok beğeniyorum. Bazen uçuk kaçık olabiliyor ama bugün ki kombini oldukça hoştu.

Feyza'nın annesi müthiş bir terzi dikmediği şey yok. Bu elbiseyi de annesi dikmiş. Kumaşı kalın tülbente benziyor.


 
Sandaletlerini ise Amerika'dan almış Guess marka ve 75 Euro. Dolgu topuk bu yıl zaten moda, topuk kısmındaki renkli desene bayıldım.



Kemer'i ben pek bu kombinle bağdaştıramadım açıkcası. Sanki taba rengi bir kemer yada pembe renk daha çok uyardı. Ama kemer tek başına oldukça hoş, Mango ve fiyatı 40 TL.


Eşarbın rengine bayıldım. Zaten bu şekilde bağlanan şal tipi eşarpları seviyorum. Eşarbı 20 TL'ye öylesine bir mağazadan almış.

 
 
Saat Levis'ın ve 50 TL.

 
 
Feyza tam bir takı hayranı, her gün Markafoni, Limango kutuları gelir Kuruma. Bileklikler Welch. Deri olan 35 TL, şu ara melek figürü de moda zaten. Diğer bileklik ise 33 TL.

 
 
 
 
Yüzüğü ise Lidyana'dan, ne kadar tarz değil mi? Fiyatı 75 TL. Valla ben olsam bu yüzüğe bu parayı vermem ama takı sevdası böyle bişey dimek diyip geçiyorum.
 


Oxxo, oxxo!

9 yorum:

  1. Elbisenin kumaşını deseni çok güzel, bize de bir etek diksin annesi olmaz mı 36 bedencik bir etekten ne çıkar? :DDD Kemeri bende yakıştıramadım. Ayakkabılara ise bayıldım.Aynısından bulup ta almazsam bende nugi değilim...:DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha neler dikmiş bi görsen ağzın açık kalır o kadar diyim:)

      Sil
  2. elbise harika ama kumaşı modelden daha daha güzell!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. efil efil bir kumaşı var zaten..

      Sil
  3. Ben saati ve bilekliği çok sevmedim, ama elbise çok romantik. dediğin gibi taba rengi çok yakışırmış kemer olarak.
    Bu arada bi zahmet seni de çeksinler artık.
    Gözlerimiz seni arıyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya adam gibi foto çeken birini bulmak zor bacım, yoksa her gün kombin postu yapardım:(

      Sil
  4. Elbise on numaraymış gerçekten.
    Arkadaşın ismi de çok güzel, elbisesi de :))

    YanıtlaSil
  5. bana da beklerim yeniyim :)) http://www.tesetturiceblog.com tesettür blog

    YanıtlaSil